Komínářská debata

<< 1 2 3 4 5 6 ... 1368 1369 1370 >>
17.10.2019 13:31:56 PA
...vegetačně vzato vše při starém...
17.10.2019 13:08:15 MV
Krásná myšlenka se sochou, zvláště pak ale i s aktivisty, s šatnářkou a s vidličkou v břiše. Jinak navazuji na Vojtiho pozdrav a souhlasím s tím, že Mc je taková legenda, že mu taky posílám pozdrav, a to z protilehlé části ulice, než je AZ. Je to taková pěkná industriálně-přírodní momentka: lampa-strom-stupačky-trubice-strom.
17.10.2019 13:03:29 PA

A: případné přejmenování všech ulic ve městě na "Mc-ho" zjednodušší práci pošťákům.

17.10.2019 12:57:52 PA
Taky jsme u nás měli bezva místo, co stával Stalin. To pro Mc-ho vyklidil ještě bolševik, takže s tim je míň kontroverzí, ale zase tam pak navezli nějakej šrot a udělali z něj metronom.
17.10.2019 12:49:26 Bourka
Já bych jí postavil doprostřed tý pláně, co zbyde po Poldi. Velkou, mamutí.
17.10.2019 12:25:24 PA

Jinak upozorňuju, že se rýsuje ideální řešení, kam postavit Mc-ho sochu. Protože dlouho se o ní mluví, ale nějak nebylo kam. Teď myslim by se to dalo tam místo Koněva, až ten půjde do muzea.

Jenom je třeba jednat rychle a ve správnou chvíli, protože jsou i lidé, kteří si budou myslet, že Koněv neměl uvolnit plac Mc-mu. Je to pro nás nepochopitelné, ale jsou takoví lidé. Ti můžou postavit hlídky. Někdo z nich nakonec může se rozesmutnět láskou k božskému maršálovi, a to až tak, že se vydá s celou hlídkou na radnici nebo rovnou na magistrát a ve svym smutku píchne místní šatnářku do břicha vidličkou, a asi to bude okamžik, kdy uvolněné místo bude nehlídané a bezpečné pro vtyčení nové sochy, ale taková chvíle nemusí trvat dlouho.

A taky ta ulice, co vede z Jarova, by se měla přejmenovat na Mc-ho, když už se to bude celé dělat, tak ať je to pořádně.

Omlouvam se za pragocentrický příZpěvek, ale je to věc, na jaké nám všem záleží. Mc-ho socha teda může klidně stát třeba i v Brně a nebo kdekoliv jinde, ono to pokaždé bude super, jenomže v Brně nemají Koněva, co vim, nebo ho aspoň nepřesouvaj, tam přesouvaj nádraží.

17.10.2019 12:04:30 Mc
Nazdar Vojtí. Díky Ti za pozdrav! Nechť i Tobě se daří. Máš pravdu dávno tomu je, co jsme tam poprvé byli.
17.10.2019 10:44:20 Vojti
Mc je taková legenda, že mu posílám pozdrav z Melbourne! A 5213 máš recht, nástup skutečně není acut friendly, však už to bude 10 let, co jsme to devirgovali...
16.10.2019 13:45:41 Bourka
Jo, ale danny taktně mlčí o tom, proč to není veřejné a taky se kulantně nevyjadřuje k žádosti o knihu.

Chlív je to!
16.10.2019 13:32:58 Ubikvist
Velmi dobrý počin...
16.10.2019 13:14:57 MV
HO: Před 20 lety jsme byli prvně v Náchodě. Měli jsme jen asi hodinu čas a tak jsme neriskli RU, ale dali přednost klidnějšímu výstupu na MT. (Foto: Danny.)
16.10.2019 08:34:26 MV
Výborně, Mc, je třeba kořit údajně zbořené komíny!
16.10.2019 08:06:00 Bourka
Veliká věc! Jsi žijící legenda!
16.10.2019 08:04:56 Bourka
Veliká věc! Jste žijící legendy!
15.10.2019 22:36:52 Mc
Sim sala bim, abraka dabra, čáry máry fuk.
15.10.2019 21:26:00 Beda
Přece nepojedeme za Brejkrem až do Ústí, když on nám může přijet kus naproti. A stálo to za to!
14.10.2019 16:03:02 MV
Bylo nebylo, dávno tomu... Věřte nebo ne, ale před 27 lety jsme byli prvně v Temelíně, neb vedoucí odboru vodního hospodářství ing. Pártl nám povolil výstup. (Autorem ilustračního fota s hřbitovem je Bouřka.)
14.10.2019 02:25:44 RayeR
Karlinske kominy dostaly tocitka jak v Crossu...
10.10.2019 15:54:15 MV
Dnes má svátek Marina, což mi připomíná pobyt v chorvatském letovisku Marina a návštěvu Národního parku Krka. Po příjezdu do Skradinu jsme nešli hned na vodopády a další přírodní atrakce, jak by se slušelo, ale jako prvořadou věc jsme vyhodnotili nutnost výstupu na nečekaně objevený LT C 45/Ub. Chvíli to trvalo, ale správnou cestu k němu jsme našli, pokořili - no a pak už jsme se přidali k zástupu obvyklých, tuctových turistů...
10.10.2019 14:50:54 Beda
Však by tam mohli pěkně pronikat i jiní, ale holt asi "nejsou lidi".
10.10.2019 12:07:51 voltik
Info ze Třebichovic u Kladna:
Po býv. Schmidtově cihelně ani památky. Srovnáno se zemí včetně komínu 4023. Vedlejší 0533 stojí solitérně. Probíhá čilý stavební ruch.

Dle územního plánu obce plocha určená pro výstavbu (plochy smíšené obytné venkovské), takže pravděpodobně 0553 bude zanedlouho následovat.
10.10.2019 12:05:49 maxeller
objekt 2333 už mizí foto z vlaku
10.10.2019 10:18:38 MV
Gratuluju cementářům k dalšímu pěknému průniku.
9.10.2019 19:41:02 Bourka
Nojo, Mc si dal závod míru!
9.10.2019 13:28:32 MV
Mc je zpět! I prešovský beton to poznal.
9.10.2019 11:57:49 MV
HO: Před 4 lety jsme byli ve Zboží a v Nové Pace, a lešenářským způsobem jsme dobyli tuhle zajímavou nastavovanou věc. (Kdo fotil, nevím, každopádně jeden z pokořitelů.)
9.10.2019 11:40:40 MV
Danny, ano, je to super, jak říká Bouřka. A co nějaký výstupeček, nebyl?
8.10.2019 19:15:08 Bourka
Danny, je to super! Některý věci člověk nechápe - komín na dětském hřišti, variace hlavic a zdobení... Luxus, velká něha. Škoda, že to (opět) není i pro veřejnost.

A když narážíš na knihu, kdypak ukojíš naši objednávku? Já a Lenka chceme knihu!
8.10.2019 15:24:26 PA
Ztráta Hellexu je ostudná.
8.10.2019 14:47:18 MV
Teď ale hlavně neprojebat tam zmizení objektů (pokud k nim dojde)...
8.10.2019 14:39:13 Bourka
PA má pravdu.
8.10.2019 14:38:58 Bourka
Čenda má pravdu.
8.10.2019 14:07:49 PA
Dobrá práce, pane kapitán!
8.10.2019 13:23:50 MV
Správcem BE pokomíní se maličko zlehounka neskromně cítím být já. Alespoň tedy jeho části směrem na jihozápad od Berouna - Králův Dvůr, Hořovice, Žebrák, Komárov, Lochovice, Hostomice, Neumětely...
8.10.2019 12:42:42 PA
to jsem si myslel, ale je pravda, že tam občas jezdíte, a váš vliv je příkladný.
8.10.2019 12:35:16 Bourka
PlzDi se necítí být správcem berounského pokomíní, neboť je to za kopcem a tudíž by se tam muselo do kopce a s kopce a zpátky zase do kopce a s kopce. A na to jsme líní.
8.10.2019 10:04:29 PA
Kdo vlastně spravuje berounské pokomíní? Nejsem si jistý, koho tam máme, nebo to jako určitou extenzi berou Plzeňáci? Ti jsou tam přeci dost aktivní.
Protože je to dobrá práce!!
Vůbec to nebylo zbouraný včera, bylo to naopak pěkně nablejskaný až vyčištěný, oplocení bylo příkladně vstřícný a všecko dopadlo k velké spokojenosti. Místní Krakonošové to tam berou vážně a je zřejmé, že tam to nikdo neprojebal.
Navíc se ukazuje, jak důležitá je správná organizace práce. Pokomíní vzkvétá a jistě zbyde i čas na spytř.
7.10.2019 19:04:58 Beda
K.K. : Super výstupovka! Ale teda, nechápu to.
7.10.2019 16:19:35 MV
HO 13: Před 13 lety jsme podnikli BPH výpravu do Plzně do Emilových závodů. Fotil Danny.
7.10.2019 09:47:10 k.e.n
HO:12
Před 12 lety PiDi vyrazila na nejlůzrovatější kaci vůbec. Z vytipovaných 4 cihláku nešel vygrglat ani jeden, 3 kvůli stavu a jeden byl nedostupný. Pouť jihozápadními Čechamami jsme tak zakončili v Sušicích, kde tou dobou stálo v podstatě ještě skoro všechno a my si mohli spravit chuť aspoň na Černé hlavě…
6.10.2019 22:39:56 Bourka
A před devíti lety byly ještě takové doby, kdy ve škodovce vyrůstaly nové komíny. Přesně na dnešek to vychází, kdy byl poslední takový čerstvý objekt (č. 6249) zgrglán a výstupem naň se zároveň včlenil do SČK Schimi, který to do dnešních let dotáhl k úspěšné úplné prekiomrtvolnosti. Tak jako mnoho jiných. Z dmychadla fotila živoucí legenda, jež Pichem se zove.
6.10.2019 22:31:27 Bourka
HO1: Před třemi lety jsme s brejkým v rámci PKM (projekt krajská města) okupovali Olomouc a spontánně se během noci zadařilo dát od každého typu komína jeden. Nejcennějším objektem bylo č. 6201, z pod kterého pochází výstupové foto.
(Letos už se na nás třese Jihlava, ale musíme ji nechat vycukat.)
6.10.2019 22:17:47 Bourka
Jediný Bob a VJPC dosáhli trisingulace, nám ostatním nebude dáno!

Je to hanebné. Já tam nebyl. Mé srdce je nalomeno tím strašlivým projebáním.
6.10.2019 17:05:08 PA
Nebohý Hellex dopadl jako kdysi skvostné Antares. Navíc správce pokomíní, místné Krakonoš, VJCP, to neohlídal, projebal to. Je to hrůza.
6.10.2019 16:34:56 Bourka
Ano, ano. To je asi všechno pravda. Spíš jsi to tedy zřejmě schytal za všechny, kteří to nedělají chronicky. A taky nemám-li jednou měsíčně své prudící okénko, pak jsem mírně v tenzi, nesvůj, vrtím se, potím a nezastavitelně kývám.

Inu tak tedy.
6.10.2019 14:54:36 Laco
Jasně. Obvykle to dělám. Ale v areálu, který vypadá na to, že se v něm majitel a určení bude střídat co tři roky, se do toho zas tak neženu. A taky budu s p. majitelem v pondělí telefonovat, jak uvádím v zápisu k výstupu. Takže pokud cokoliv měnit v trvalejších informacích o objektu, do pondělí by to myslím vydrželo.
6.10.2019 06:58:21 Bourka
Tak zas trocha toho hýkání - je fajn a chvályhodné napsat poznámku k objektu, který změnil své určení a přístupový charakter. Ale proč nejde rovnou změnit i údaje na kartě? To je přece základ. Člověk, který koukne třeba na kodu někde cestou jen tak v rychlosti, vidí Nábytek, přístup Vé a hurá jde kořit. A pak by to byla zase šlamastyka.

Konec trochy toho hýkání.
4.10.2019 22:05:06 K.B
Nejkrásnější práce je ta co vás baví... Díky za fotku Maxi. ;)
4.10.2019 10:23:46 MV
HO 2: Před 7 lety jsme byli se Svazovým Arnoldem v Pneuservisu. Museli jsme překonat nové nástrahy, ale o to to bylo lepší.
4.10.2019 10:17:18 MV
HO: Před 11 lety jsme byli v Neveklově. Členem výpravy byla i dívka s modrou kapucí.
<< 1 2 3 4 5 6 ... 1368 1369 1370 >>
Přihlášení
Přihlašovací jméno
Heslo

jak hledat >>


Debata je komunikačním prostorem Svazu českých komínářů a příznivců Komínové databáze. Příspěvky jsou veřejně přístupné, přispívat mohou pouze registrovaní uživatelé. Nad debatou bdí admini KODY. Úmyslné zveřejňování nevhodného obsahu může vyústit v ban (blokaci účtu). Za nevhodný obsah se považují zejména komentáře a snímky objektů (komínů, areálů), které by mohly být ze strany majitele považovány za narušení soukromí nebo majetkového práva a dále samozřejmě obsah odporující dobrému vkusu a mravům. O ne/vhodnosti příspěvku rozhoduje admin na základě svého osobního názoru při maximálním zachování respektu ke svobodě slova.